30.11.2018 – C12 – November

  1. Naše raziskovanje se ni in ni želelo končati. Reševalcu Alešu smo se želeli zahvaliti, da si je vzel čas in nas obiskal, zato smo mu narisali risbe, ki smo jih želeli poslati. Potrpežljivo smo iskati, kdo bi mu lahko našo pošto dostavil. Nekega dne pa nas je v igralnici presenetil poštar, ki je odnesel pošto na naslov, ki smo ga napisali na »kuverto«.
  1. KJE SO KNJIGE DOMA?

Veliko knjig smo morali pogledati in prebrati, da smo izvedeli, kaj delajo naši strokovnjaki (gasilci, policisti, reševalci in poštarji).

A kje vse knjige so doma, povedala nam je knjižničarka. Ko pravljico nam je prebrala, nas knjižna vila je obiskala. Skupaj smo ime izbrali (Čebelica Maja) in se dogovorili, da k nam prileti, ko pripovedovali pravljice bomo mi.

  1. LIMONADO NAREDIMO, ZA ZDRAVJE POSKRBIMO

3.1 A kako?

  • »Stisnili sok; Dali v posodo; Zmešali; Pogledali bomo , ko bo pršu sneg; Jabolko moramo dati v limonin sok;…«

Res smo stisnili limone, dali v posodo, zmešali, dodali jabolka in čakali, da zapade sneg. Med  tem časom smo našo limonado opazovali in na koncu ugotovili, da:

3.2 Zato smo morali poiskati recept. V vrtec so ga prinesli otroci in tako smo si pripravili okusno limonado.

  1. ZOBNA MIŠKA

V  skupini nas je obiskala ga. Damjana iz ZD Krško in nas poučila, kako si pravilno pokrtačimo zobe. Kmalu smo slišali, da v njenem nahrbtniku nekaj škrta in cvili. Z njo je prišla tudi ZOBNA MIŠKA.

  1. PRAZNOVALI SMO  TRETJI ROJSTNI DAN
  1. TRADICIONALNI SLOVENSKI ZAJTRK

V okviru dneva slovenske hrane poteka projekt »Tradicionalni slovenski zajtrk«, v katerega so vključeni slovenski vrtci in osnovne šole z namenom, da pomen kmetijstva, živilske industrije, čebelarstva, ohranjanja čistega okolja v povezavi s pomenom zdrave in uravnotežene prehrane ter gibanja spoznajo že otroci.

Tudi pri nas smo obeležili ta dan.  Na posebej pogrnjenih mizah nas je čakal domač kruh,  maslo, med, mleko in prav tako tudi domača jabolka, ki so nam še posebno teknila.

  1. SREČANJE S STARŠI

S svetilkami v rokah, smo se podali na pohod, ob reki Savi, s prijatelji iz sosednjih skupin. Na nebu so svetile zvezde, na zemlji smo svetili mi…

Jaz hodim s svojo svetilko

in moja svetilka z menoj.

Na nebu svetijo zvezde,

na Zemlji pa svetimo mi.

La la la la, la la la la,

la bim bala bum bala bum.

La la la la, la la la la,

la bim bala bum bala bum.

  1. Še vedno pa najraje zaplešemo ob glasbi, zapojemo ob spremljavi kitare, se prosto poigramo in se učimo strpnosti pri igri.

Vsako jutro se na različne načine razgibamo, najraje pa se razgibamo ob glasbi. Otrok se igra z gibanjem lastnega telesa kot posameznik, v paru ali skupini.         Postopoma se zaveda svojega telesa ter raznovrstnosti gibanja, časa in prostora. Ob najrazličnejših glasovih in glasbenih spremljavah (šumu, tlesku, udarcu, zvoku, pesmi, glasbi) se otrok giba v ritmu, saj na poseben način izraža, sporoča svoja občutja, doživetja, čustva in misli ter ustvarja. (Kroflić idr. 2001).

Gibanje je naraven in spontan odziv na glasbo tako za odraslega kot za otroka. Starejši kot so otroci, bolj raziskujejo gibanje tako različnih delov telesa kot celotnega telesa.